Translate

26 Eylül 2014 Cuma

Pro-Z II (Worklog-15) AquaComputer Laing D5 Pump

 
Bu aralar bir boşluk yakaladığım an Pro Z-II üzerinde ufak da olsa çalışmalara devam ediyorum. Bunlardan biri de yeni pompamın eskisinin yerine geçmesi ve kablolarının kaplanması işiydi.
 
Yaklaşık 7-8 senedir kullandığım swiftech mcp-655 pompayı bu projede belki başka bir projede kullanmak üzere emekli ediyorum. Yeni pompam da aslında aynı pompa olmasına karşın pompanın dönüş hızını rpm sinyali olarak verebilmesi su soğutma döngüsünün kontrolü açısından istediğim birşeydi. Bunun için aquacomputer' ün D5 pompasını almıştım. 
 
D5 pompaların görüntüsünü güzelleştirmek için satılan aksesuarlardan elimde mevcut olanı; Bitspower silver mod kiti bu pompa üzerine giydirdim ve hemen kablo sarma işine geçtim. Daha önce kabloların çoğunu paracordlarla kaplayacağımı belirtmiş, konuyla ilgili olarak projede kablo sarmayı nasıl yapacağımı anlatmıştım. Dileyenler aşağıdaki linkten o konuya göz atabilirler.
 
 
Pompa için mavi ve beyaz paracord iplerini kullandım ve pompayı son haline getirdim.
 











 
 
Artık yeni aquacomputer D5 pompa ile Aquaero 6 XT üzerinden pompanın dönüş hızını kontrol edebilecek, yönetebilecek ve herhangi bir terslikte ya da arıza durumunda sistemin alarm vermesini sağlayabileceğim.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder